nieuws

MKB loopt klanten mis door slechtere bereikbaarheid via telefoon en e-mail  24 januari 2014
Onafhankelijk onderzoeksbureau Ipsos heeft namens KPN de ‘Goed Bereikbaar-scan’ uitgevoerd onder 28.000 MKB-ers. Uit de resultaten komt naar voren dat  klanten vaak te lang moeten wachten aan de telefoon. Ook de email afhandeling door MKB-bedrijven laat vaak te wensen over. Lees meer

Mobiel bereik – Tros Radar  6 januari 2014
Het is langzamerhand de gewoonste zaak van de wereld. Bellen met je mobiel, de vaste lijn verdwijnt langzaam en we willen overal bereikbaar zijn. Maar helaas is dat nog niet het geval. Een sms die niet aankomt, een telefoongesprek dat abrupt wordt afgebroken, of traag internet. Het zijn de problemen van deze tijd. En dat probleem is misschien groter dan je denkt. Lees meer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>