beheerdiensten

Een afdeling telecommunicatie beheer maakt de laatste jaren sterke veranderingen door, de traditionele beheerorganisatie wordt meer en meer gedwongen zich te ontwikkelen tot een flexibele servicemanagementorganisatie. Interne SLA’s hebben ervoor gezorgd dat telecom- beheerders een andere manier van werken moeten aannemen. De interne klant is gewend geraakt aan heldere storingsprocedures met duidelijke performance-indicatoren.

Voor deze afdeling kunnen wij de volgende werkzaamheden uitvoeren:

  • Ontwerp van beheerprocessen en procedures
  • Advies inzake benodigde personele capaciteit en gewenste kennisniveaus
  • Opstellen profielschetsen en kandidaatselectie in wervings-trajecten
  • Beoordeling en doorlichting beheerorganisatie
  • Advies en ondersteuning bij outscourcingvraagstukken

Wij kunnen u eveneens een interim telecombeheerder aanbieden, die beschikt over complete en actuele kennis van markt en technologie. Gewapend met deze kennis maakt onze medewerker zich uw specifieke telecomsituatie en -problematiek in korte tijd eigen. Zo worden de vereiste oplossingen snel aangedragen en draait uw beheerorganisatie gewoon door.